Permata Hati

Permata Hati

Monday, December 13, 2010

~ Mandi Manda ~

Kali nie nak citer yang anak2 suka sangat mandi manda...jadi bila cuti ajer pasti ajak nak pergi mandi2 kat ulu bendullah, kat pdlah dan macam2 tempat lagi...jadi tak nak hampakan anak2 aku dah my hubby bawa mereka pergi mandi di Gunung Berembun (dekat kawasan kg. aku jer) airnya fuhhhhhhh...memang sejuk amat2...tempatnya menariklah juga....tak ramai yang tahu tempat nie sebenarnya cuma kami orang kg. ajer yang tahu....kecuali jika ada saudara mara yang duduk kat sana tahulah tempat nie....jadi aku pun ajaklah adik2 sepupu sekali pergi....mereka memang suka.....aku ngan hubby tak mandi cuma anak2 serta makcik2nya ajer yg mandi....puteri dapat air memang seronoklah...sampai dah kesejukkan pun masih tak mahu naik...nak mandi lagi....siapa cakap nanak..nanak.......sebab tak nak naik lagi.... (sampai geleng kepala sekali)...jadi aku biarkan dia mandi sepuas2nya....



Inilah pemandangan di kawasan Gunung Berembun....


Inilah gambar mereka semua bercempogro.....

No comments: