Permata Hati

Permata Hati

Thursday, September 6, 2012

Salam Aidilfitri 1433H

Agak lama juga blog saya ini sepi...sebenarnya banyak cerita, tiada langsung kesempatan nak menyediakan entri... ialah saya sekarang ini dah mula berjinak-jinak dalam dunia masakan... jadi x sempat nak cerita di blog saya ini cuma di blog masakan sahaja... entah kenapa hari ini tiba2 dtg mood nak buat entri blog ini pula... kali nie terus cerita mengenai Hari Raya... maaflah kawan2 terlebih menceceh pula.... tahun ini bertemakan hijau... sebelah saya dan juga sebelah suami.... seperti biasa hari raya pertama pastinya di rumah saya.... lepas bersalam-salaman ngan keluarga saya barulah ke rumah mak mertua pula... alahai bukannya jauh pun sebelah lorong ajer... kemudian barulah balik ke kg saya pula (pun x jauh cuma dlm 15 minit ajer.... heheheh)

  Ini keluarga saya

Ini keluarga suami








 4 keluarga The Sidal's
Puteri Kesayangan

 
Ibu dan puteri

1 comment:

- dieyana - said...

hijau mekar...hhehe...besar dh ank dara awk :-))