Permata Hati

Permata Hati

Friday, February 25, 2011

~ 1 Malam ~

N3 kali nie cuma nak cerita bagaimana aku menyiapkan 3 kek dalam satu malam...mula2 nak buat 2 ajer kek...tapi sian kat anak2 juga mak ngan ayah...aku buat kek atas permintaan mereka... iaitu kek marble (kalau dulu kek bodoh ajer org kg. panggil...hehehehe bahasa org tua2 dulu)... aku terpaksa pakai dua oven... satu oven untuk bakar...satu lagi untuk kukus.... aku pun tak sangka aku boleh buat sampai 3 kek... tapi sian juga kat my hubby sebab melayan anak2... tapi bila bab2 nak mendeco... my hubby yang rajin nak tolong.... deco tu dia yang buat... cuma aku tolong tambah maner nak letak strawberrynya dan nak tulis atas kek tu... tq my hubby.... (tak lupa juga terima kasih banyak2 pada mak, ayah, makcik2ku serta adik2 saudaraku yang banyak memberikan semangat kepada aku)




Inilah hasilnya deco kami berdua... yg tengah nampak kurang cantik sikit...ader masalah.... (American Moist Cake)

Kek Kukus Coklat Moist



Kek Marble (kalau org tua dulu2 panggil kek bodoh...heheheh)



Inilah hasil ketiga2 kek... tima kasih pada kekawan di bahagian yang sudi menempah kek dari saya....

2 comments:

- dieyana - said...

fatin kek american moist tu cantik, mungkin tulisan tu boleh diperbaiki lagi....insya-Allah...apa2 pun, dah okey sangat tu, hiasan pun dah kemas....tahniah....;-)

Unknown said...

dieyana: tima kasih...memang banyak lagi kena baiki...tulisan tu memang saya fil ...memang tak cantik...