Permata Hati

Permata Hati

Tuesday, November 23, 2010

~ Penyakit "M" ~

Dah nak bersarang rasanya blog ku nie.... penyakit "M" ku sudah menjelma...tulah pasal blog nie lama dah tak update... entah sejak akhir2 rasa malas nak update....asyik duk baca blog member ajer... tak tahulah nak buat macam maner... nie pun masih ader lagi penyakit "M" tu.....tunggulah yer kawan2....bila penyakit "R" aku datang aku updatelah yer....harap2 bersabarlah...... sebenarnya banyak cerita2 menarik...tapi MALAS nak buat......

2 comments:

- dieyana - said...

M oh M, cepat2 lah kau keluar dalam badan cik fatin....semoga R tu masuk dlm badan, seterusnya menyahkan M tu..heheh

- Suraya - said...

tq dieyana....