Permata Hati

Permata Hati

Monday, March 8, 2010

~ Masa Lapang ~

Sabtu dah Ahad tidak ke mana2....cuma duduk di rumah ajer...biasalah budak2 pun x pun bising nak ajak jalan2...mesti dia orang tahu ibu ngan ayah belum gaji (gaji dah tinggal nyawa2 ikan nie....hehehehe). Daripada aku tak buat aper2.....aku pun mulakan semula jahitan manik yang telah lama aku tinggalkan.....dari saat aku mengandungkan puteri, aku langsung tak buat aper2 pun..... (penyakit 'M' mesti datang dan mabuk yang teruk). Entah kenapa hari sabtu mood aku nak jahit manik datang semula....apalagi aku pun startlah menjahitnya.....puteri bagus pula masa tu.....tak kacau langsung..... (kalau dah asyik menjahit sampai ke petanglah gamaknya). Ahad sambung lagi jahit manik.....alhamdulilah siap juga baju maksu suamiku.....2 hari ajer....nielah kalau mood baik 2 hari dah boleh siap...kalau tak jangan harap..... ada satu baju sampai 3 tahun baru saya dapat siapkan....ya allah...memang mood ('M') masa tu terlalu lama.... tapi akhirnya baju tu siap juga...sampai kena marahlah...heheheh.... Sebenarnya banyak lagi baju dah aku jahit....tak ada kesempatan nak masukkan dalam blog nie..... nantilah aku cuba cari semula gambar2 tulah bolehlah aku upload kat blog nie..... nielah caranya untuk aku mengisi masa lapang...... (sambil melayan anak2 juga.....)

Nielah baju maksu suamiku.....cantik tak?????




Nielah baju yang 3 tahun tu...tapi siap juga akhirnya........


P/S: Kepada kawan2 yang rasa nak hantar jahit manik boleh hantar sekarang...... tempahan dibuka...hehehehehe....

3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ya amponn sampai 3 tahun nak kena siap.. hahahaha...nak hantar baju jugak lar.. kuikuikui..

- dieyana - said...

amboi2, sambung balik eh kerja2 manik tu eh...bagus2....

- Suraya - said...

ANS: tu masa kak su mabuk teruk...lepas tu dah cuti bersalin....tu yang jadi lama...heheheh tu...boleh....hantarlah
dieyana: tq..nak hantar baju bolehlah....