Permata Hati

Permata Hati

Monday, March 8, 2010

~ ?????? ~

Jumaat 05/03/2010 ahhhhhh sesuatu yang memang tidak di sangka........buka ajer beg susu...tengok2 satu peralatan untuk memerah susu tertinggal... patutlah macam x cukup ajer sifat peralatan tu....ya allah...macam maner nie...nak buat aper nie....ahhhhhh.... tapi atas kesungguhan diri sendiri aku tetap menjalankan rutinku....berkat kesungguhanku....alhamdulillah rezeki untuk puteri....masih dapat juga sebanyak mungkin bekalan yang diperlukan....... inilah akibatnya kalau susun peralatan nie di waktu pagi...mesti ada ajer benda yang tertinggal.

inilah minuman saya menambahkan susu

Hot chocolate banyak membantu saya...tq....



Inilah peralatan yang x cukup sifatnya.....yang sebelah tulah yang tertinggal....heheehe


Inilahlah hasil.......walaupun peralatan memerah x mencukupi

Selepas nie...aku kena lebih peka...ke atas peralatan nie... x mahulah berulang kembali.... kena buat persiapan waktu malam nampaknya.... Semoga aku tak lalai lagi.....

3 comments:

- dieyana - said...

sekali sekala kena praktis pakai tgn, waktu2 cam ni lah yg memerlukan jari2 ini, walaupun terasa skit belakang (saya lah tu, hehehh)

Unknown said...

dieyana: betul awak cakap tu...memang sekali sekala kena pakai jari2....

IDAZS said...

kak, lain kali calling2 la...saya sedia membantu...