Permata Hati

Permata Hati

Monday, October 25, 2010

~ Puding Triffle ~

Percubaan pertama membuat puding triffle... (resepi dari rakanku Nurdiana Mohd Nor) terima kasih sebab bagi resepi....Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juga membuat puding triffle...lepas nie nampak gaya tak perlu nak membeli lagi puding triffle nie....bila anak2 nak makan dah boleh buat sendiri...senang ajer rupanya...aku ingat susah nak buat..... macam nie ari2 boleh buat...sampai anak dah tak nak baru berhenti buat...macam buat puding karamel jugalah..... Tak sempat sejuk anak2 aku dah makan..... Lepas nie macam2 resepi lagi yg aku nak cuba.....


Nie gambar bahan2....
(ader bahan2 yang tak der dalam pic...maaf terlupa ambik)


*
*
*
*
*
*
*


Ini pula hasilnya.....


2 comments:

3740Journal said...

Hi..sedap nampak ur triffle. boleh la ajar buat. hehe

BTW, I visited ur blog untuk contest babyibu & azzamoro gaya si comel berbaju raya. ur entry tak ikut syarat pertandingan. so boleh visit this entry untuk betulkan eh.

http://babyibu.blogspot.com/2010/09/gaya-si-comel-berbaju-raya.html

bile dah betulkan, email the entry to me norazariah@gmail.com.

good luck!!!!

Unknown said...

oh iya ker...nanti saya tengokkan...