Permata Hati

Permata Hati

Wednesday, September 29, 2010

CUTE LITTLE MUSLIM & MUSLIMAH CONTEST

Dateline: 20.10.10

Penganjur :
Asha's Family

Kategori :
1B - Little Muslimah (1 hari - 3 tahun)


Nama: Puteri Dayana binti Mohd Sahiszaffar

Tarikh Lahir: 12 Julai 2009

Umur: 1 tahun 2 bulan

Sesungguh tiada kata yang dapat diucapkan buat permata hati ibu dah ayah. Semoga puteri menjadi anak yang solehah, tabah menghadapi segala dugaan dari yang maha esa serta berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat. Amin.

FATIN TAG:

NURDIANA

IDA

TINY

4 comments:

- dieyana - said...

alamak. awk tag saya, nak kena join jugak ke ni? ehhehe

- Suraya - said...

iya saya tag awak...joint ajerlah...tak kena bayar pun....heheheheh

- dieyana - said...

tk reti+malas=huuhuh, teringin juga join contest, nanti2 lah, tunggu rajin2. hehehhe

AshAnas said...

salam terjah entry contest... hm, missing kat bloglist n blom follow...