Permata Hati

Permata Hati

Tuesday, September 21, 2010

Aidilfitri 2010

Rasanya raya tahun nie agak meriahlah sikit.... sebabnya aku berjaya menjahit langsir hasil kerja tanganku sendiri.... serta hiasan dalam rumah yang aku impian selama ini.... seperti hari raya sebelum2 nie biasanya hari raya pertama mesti di rumahku .....lepas ajer bersalaman bersama kedua ibu bapaku barulah ke rumah ibu mentua ku pula.....disebabkan tahun nie raya jatuh pada hari jumaat...jadi kami tangguh untuk balik ke kg. selepas sembahyang jumaat..... jadi tak dapat berjumpa ngan saudara mara yang biasanya kami bergambar bersama....sebab kami sekeluarga lambat sampai kg...mereka semua dah berposing2.....tapi tak perlah kami pun sempat gak posing kat rumah sendiri (maner tak nya kamera baru....heheheheh).....



Inilah dia rumahku syurgaku



Ini gambar kami sekeluarga


Ini bersama2 ngan adik ipar serta anak susuku....

Maaflah gambar di kg tak derlah pulak....tapi gambar raya yang lain2 ader juga nie....banyak sangat nak letak kat entri nie....lepas nie masukkan entri gambar ajerlah.....


5 comments:

Hazirah Hamid said...

Fuh berhabuk dah blog, nasib baik update jugak cerita raya :)

- Suraya - said...

Habuk dah penuh sangat2...sampai kena sedut habuk dulu.....tulah pasal...citer banyak tak sempat nak tulis....heheheeeh

- dieyana - said...

tin, apasal kecik sgt tulisan tu...dah le sy ni dh 4 mata..uhuhuh

- Suraya - said...

dieyana: kecik yer...saya dah tukar balik dah...guna yang besar....maaf yer....

- dieyana - said...

hhehe...ha mcm tu lah, bru best nk baca..ehheh